Жалпы бөлім

Жалпы бөлім Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің құрылымдық бөлiмшесі болып табылады.

Бөлімнің міндеттері мен функциялары мыналар болып табылады:

1. Әкімшіліктің қызметін құжаттамалық қамтамасыз ету және мемлекеттік органдардың іс қағаздарын жүргізу және мұрағат ісін ұйымдастыру мен жетілдірудегі  жұмысын үйлестіру;

  • ағымдағы іс жүргізуді және мемлекеттік тілдің  іс жүргізудегі қолданыс аясын кеңейту, электрондық құжат айналымын дамыту, Әкімшілікке келіп түсетін хат-хабарды жүйелеу мен оңтайландыру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;
  • Президенттің, Мемлекеттік хатшының және Әкімшілік Басшысының қол қоюына енгізілетін актілерге редакциялық сараптама жасау;
  • Қазақстан Республикасының заңдарын және Президент қол қойған актілерді, Мемлекеттік хатшының өкімдерін, Әкімшілік Басшысының негізгі қызмет бойынша бұйрықтарын тіркеу, оларды тиісінше ресімдеу мен жіберуді, қажет кезінде – жариялауды, Президент алғыстарының мәтіндерін ресімдеуді,  олардың тапсырылуын есепке алуды қамтамасыз етеді;
  • Президенттің нормативтік құқықтық жарлықтары мен Әкімшілік Басшысының бұйрықтарына мониторинг жасау;
  • Президент пен оның Әкімшілігі өткізетін форумдарда, кеңестер мен өзге де іс-шараларда сөйленетін сөздерге ілеспе аударманы қамтамасыз ету, олардың дәлжазбаларын таратып жазу т.б.;

2. Президенттің, Мемлекеттік хатшының, Әкімшілік Басшысының және оның орынбасарларының, Президенттің кеңесшілері мен көмекшілерінің, Президент Кеңсесі бастығының (бұдан әрі  – Әкімшілік басшылығының) құпия емес актілері мен тапсырмаларының орындалуына бақылау жасау;

  • Президентті және Әкімшілік басшылығын актілері мен тапсырмаларының орындалу барысы, Әкімшіліктің жылдық жоспарының орындалу нәтижелері туралы хабардар ету;
  • Президенттің, Мемлекеттік хатшының және Әкімшілік Басшылығының актілері мен тапсырмаларын Әкімшіліктің құрылымдық бөлімшелерінің, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың орындауына, Президенттің актілері мен тапсырмаларын іске асыру  жөніндегі іс-шаралар жоспарын жасауына бақылауды жүзеге асыру; 
  • Әкімшіліктің  құжаттарымен жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулықтар мен ережелерді Әкімшіліктің құрылымдық бөлімшелерінің, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың  сақтауына бақылауды жүзеге асыру;
  • Президенттің  және  Әкімшіліктің  актілері мен тапсырмаларын орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың орындау сапасын бағалау нәтижелері туралы сарапшылық қорытынды түзу;
  • құрылымдық бөлімшелер қызметінің «Мемлекет басшысының, Әкімшілік басшылығының актілері мен тапсырмаларын бақылау», «Жұмыс жоспарларын уақытында және сапалы орындау» және «Құжаттармен жұмысты ұйымдастыру» бағыттары бойынша тиімділігін бағалау нәтижелері туралы қорытынды дайындау;

3. Әкімшілікте жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау жөніндегі Әкімшілік қызметін құжаттамалық қамтамасыз ету;

  • жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін алдын ала қарау, оларды Әкімшіліктің тиісті құрылымдық бөлімшелеріне құзыретіне қарай жолдау және оларды Әкімшіліктің лауазымды адамдарының уақытында қарауын қамтамасыз ету;
  • жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін тиісті мемлекеттік органдарға құзыретіне қарай жолдау және олардың уақытында әрі сапалы қаралуын қамтамасыз ету;
  • Президент пен  Әкімшіліктің  атына келіп  түскен жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін есепке алу, жүйелеу және талдау жасау, олардың жедел қарауды, сондай-ақ олар бойынша берілген тапсырмалардың толық әрі уақытында орындалуына бақылау жасауды ұйымдастыру;
  • Әкімшілік басшылығының азаматтар мен заңды тұлғалар өкілдерін қабылдауының  тоқсан сайынғы кестелерін жасау және қабылдауын ұйымдастыру;
  • Әкімшіліктің лауазымды адамдарының азаматтар мен заңды тұлғалар өкілдерін қабылдауының  тоқсан сайынғы кестелерін жасау және қабылдауын ұйымдастыру.

Жалпы бөлімінің меңгерушісі

ТӨЛЕЕВ Нұрдәулет Төлеұлы


 
 Құрылымдық бөлімшелер